En heldag på havet

Imorse väckte mamma mig och ville ha med mig ut på havet....
Sagt och gjort så haka jag på....
Och vad får man inte syn på vid Capri när vi ska lägga oss där med båten och bada? jo denna jättelika yatch!

Som vi alla vet så är det en sån här båt jag ska ha sen. Större än siljaline. Största Yatchen jag någonsin sett...
(Notera dom mindre normala yatcherna i bakgrunden samt båten som ligger bredvid av normal storlek)







Hittade sen ett antal sjöstjärnor :D





Lägg märke till dom 2 enorma BERGEN i bakgrunden av yatchen.... den e större än bergen! och dom är inte små kan jag lova!






Utsiken ifrån en av balkongerna hemma på kvällen :)
Napoli på andra sidan vattnet :)



Nu är jag tvärslut efter dagens slorklande runt capri, ska ta och sova nu....
Imorgon tar jag med mig mobilen ut på havet och tar lite foton med min egna lur :)
Så räkna med uppdatering.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0