KRIG?!

Som vi alla vet så är det krig mellan ryssland och georgien ... Detta har tydligen kunnat påverka mig negativt.
Igår fick en 70is vodka plats i min mage utan större problem vilket resulterade i att jag knappt kunde sova när jag väl gick o la mig 4 inatt....

Hur som helst, to the story!

Vaknade upp ungefär nån timme eller 2 efter att jag äntligen lyckades somna i sängen av att hela huset skakar (trodde jag), jag va helt övertygad om att ryssarna har kommit hit och börjat bomba oss så jag sprang upp för att inte taket skulle rasa på mig när jag låg i sängen :|
Sen va jag helt övertygad om att det va fullt krig... Mindre roligt, skrämmande :p haha...!

Vaknade upp sedan och det tog ett tag innan jag insåg att det måste ha varit en dröm :p det konstiga är att jag vaknade upp i soffan, när jag gick och la mig i sängen ....

Flura på den ni läsare :p jag gör det iallafall..

Ikväll är det fest ... igen.... :P men ska nog ta det lite lugnt nu... hehe

Over and out

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Hahaha aah.. det är tur att din syster är så trevlig när du har formulerings svårigheter ;D "heeeiiiij.. Veroonica stön" :D

2008-08-15 @ 18:12:24
URL: http://foamy.blogg.se/2008
Postat av: Vivvi

woops.. särskrivning :/ Osnyggt.

2008-08-15 @ 18:12:53
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0