Mighty Irriterande !

Idag är det fruktansvärt varmt... man blir nästan tokig....
Vaknade kl6 (hör och häpna!!) imorse av att det kliade precis överallt... ryggen,bröstet,axlarna,armarna,benen... satans sol och pajja min hud.... :p höll på att tappa förståndet så jag klev faktiskt upp efter mycket om och men och hoppa in och tog en ISKALL dusch.... (fy) mindre skönt... men kliandet försvann iallafall under tiden jag duscha..... sen kom det tillbaka! jag trodde jag skulle klia ihjäl mig... så jag la mig på soffan och öppnade ett ANTAL ÖL burkar o börja halsa, sen slockna jag till simpsons eller så va det scrubs....
Vakna upp sen och voila, inget mer kliande :D


Kommentarer
Postat av: Vivvi

HHAHAHHA! :D Öl är bra mot det mesta va? ;D

2008-08-12 @ 11:25:02
URL: http://foamy.blogg.se/2008
Postat av: MICKEEEEEEEEEE

ORKIEEEEEEEEEEE!

Kungen micke här, klaga fan inte du är i italien!



Enjoy the hotness freshness and the drinkness!

GET DRUNK AND STAY DRUNK.

2008-08-13 @ 19:06:12
URL: http://dynamiqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0